W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

NOWE WNIOSKI CEIDG

RSS

W związku ze zmianami w aplikacji CEIDG oraz przepięciem systemów z CEIDG na Biznes.gov.pl (scalenie dwóch aplikacji w jedną stronę internetową), o czym informowaliśmy już w ubiegłym tygodniu (link: https://toszek.pl/8745/uwaga-przedsiebiorcy-serwis-ceidg-przestanie-istniec.html), uprzejmie informujemy, że w dalszym ciągu występują chwilowe problemy z drukowaniem zaświadczeń i wniosków CEIDG. Za wszystkie niedogodności bardzo przepraszamy. Ministerstwo Cyfryzacji pracuje nad usprawnieniem funkcjonowania systemu i przywróceniem jego poprawnego działania.

Prosimy o tymczasowe niekorzystanie z funkcji drukowania i generowania PDFów. Powiadomimy Państwa, gdy system zacznie poprawnie działać.

Wszystkie uwagi można zgłaszać pod adresem: www.biznes.gov.pl/kontakt.

Wnioski można wypełniać także w wersji pisemnej, ale UWAGA: od 13 grudnia br. obowiązuje nowy wzór wniosku (do pobrania w załączeniu) oraz dostępny jest w siedzibie Urzędu Miejskiego w Toszku.

Zachęcamy do korzystania z rządowej strony internetowej, na której można znaleźć szczegółowe procedury dotyczące sposobu wypełniania i składania wniosków:  https://www.biznes.gov.pl/pl/opisy-procedur/-/proc/736

 

PDFNowy wniosek CEIDG-1 (201,24KB)
 

Załączniki:

Nowy wniosek CEIDG-1
pdf, 201.24 KB
Opublikował w BIP: Adam Piętka
Data opublikowania: 15.12.2021 12:45
Liczba pobrań: 141
Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Toszku
Odpowiedzialny za treść: Adam Piętka
Wytworzył: Adam Piętka
Data wytworzenia: 15.12.2021
Opublikował w BIP: Adam Piętka
Data opublikowania: 15.12.2021 12:42
Ostatnio zaktualizował: Adam Piętka
Data ostatniej aktualizacji: 15.12.2021 12:46
Liczba wyświetleń: 562

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.